Hurtbulle!

Idag har jag varit flitig som tusan!
Började efter frukost att tvätta och gav mig ut på ett springpass.
Jag gillar egentligen inte att springa, men är anmäld till Tjejmilen och har bestämt mig för att klara det loppet. Har urdålig kondition, så springningen behövs! Min tröst i det hela är att jag blir bättre ryttare av det!

Sedan har jag diskat, dammsugit, rensat akvariet och jobbat en sväng.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Ridsport.
Imorgon ska jag och Eva ut på skogstur. =)

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: fridan

oj oj vad flitig fdu varit!! :)



okej, jo men kalle blir också galen vid löshoppning just för att han tycker det är så kul!! och vid vanlig hoppning med. därför unnar jag honom det så mkt han vill :)

2010-05-03 @ 21:30:17
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

ja verkligen! han har redan haft ett supderdjupt sår på det benet som vi har sytt ihop på klinik.. på precis samma ställe också!!

2010-05-03 @ 22:07:34
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0