I Söderhamn

Nu är vi äntligen i Söderhamn! Eller ja, vi har juh varit här sen 14-tiden. Vi började med att åka för att se Emma och Per's hus, innan vi åkte för att checka in på hotellet. Efter det gick vi en runda på "stan" och nu ska vi alldeles snart ner på O'learys för att äta.
Imorgon ska jag ut och springa en runda efter frukosten, sen ska jag hjälpa Emma med hennes klänning, fixa iordning mig och sedan är det dags för bröllopet! Jag har laddat med vattenfast mascara och näsdukar!

I onsdags var jag och eva förresten ute och red. Jag hade lagt in bommar på banan att trava över. Ettan blev alldeles springig och ofokuserad på mina hjälper. Hon tog framåtdrivande, men inte förhållningar eller sidvärtsskänklar. Tokhäst! Vi måste nog rida över bommar mycket oftare!

Stolle var dock inte alls pigg på att vara på banan, så efter ca en halvtimme gick vi uy och tog oss genom byn. Där fick de trava och klättra, tror båda två blev nöjda med turen!

Nu är det dags för mat och öl!
Bröllopsrapportering kommer imorgon eller på söndag!

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hästar och bröllop! Kan det bli bättre???

2010-05-07 @ 21:42:48
Postat av: Anna

Haha, jag har inte varit på bröllop innan. Men jag kan tänka mig att det är lika trevligt som hästar! Nästan iaf! =)

2010-05-08 @ 08:08:00
URL: http://ariette.blogg.se/
Postat av: fridan

ja verkligen! man utvecklas så mkt av att rida olika typer av hästar...



åh roligt med bröllop! :)

2010-05-08 @ 13:23:36
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0