Inställd ridtur

Det blev ingen ridtur för mig igår.
Var med mamma i stan för att köpa lite saker inför systers bröllop. Tiden rann iväg i rasande fart!

Ska istället ut en tur i skogen idag. Mysigt!
Det har blivit så galet varmt så jag kanske inte ens behöver långärmad tröja! Fantastiskt!

Igår köpte jag ett par vita handskar att ha på tävlingen. =) De kostade 50:- på CityGross och verkar ha bra grepp!

Har börjat försöka lägga upp en plan på hur ridpassen inför tävlingen ska se ut och vad jag ska hitta på.
Idag blir det en tur i skogen, i helgen blir det en tur ut i skogen & ett pass på banan. På måndags ska Lina träna inför tävlingen och då hänger vi på. Så får det väl bli en tur ut kanske på onsdag och sen ett pass på banan på fredag.
Dagen innan får hon vila, då är jag och bröllopar hela dagen!

Kommentarer
Postat av: fridan

ja, idag är det riktigt varmt, men har ju också åskat en del nu, så inte fullt så kvavt längre :)

2010-05-20 @ 16:34:58
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Freddi

SV; tack så jättemycket!



Lycka till på tävlingen! :D

2010-05-20 @ 19:57:17
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0